Thaimat<3 (eller okej, bara några rätter..)

nu ska jag åka iväg till vasastan å köpa min favoritthai med kokosmjölk i..
I LOVE KOKOSMJÖLK ASSÅ!


kommentera!
Postat av: Pauline

Haha, du åker dit jag bor för att köpa Thaimat :P Det finns Thai på Kungsholmen också och det kanske är dags för dig att testa nån ny rätt ;) <33

2009-09-16 @ 19:38:03
Postat av: en lallare

godde

2009-09-17 @ 10:05:23
URL: http://enlallaresblogg.blogg.se/
Postat av: Berta

Fanny jag vill bara säga att jag älskar dig. Jag är död nu så det här är min sista kommntar innan jag ska upp till änglarna i himelen. Min kropp har precis lämnat jorden men min skäl lever kvar och tänker på dig för alltid. Jag hoppas att du dör snart så att jag får träffa dig. Tycker att du uppdaterar ganska dåligt på din blogg men annars är du PERFEKT! Som sagt, DÖ SNART!

2009-09-18 @ 12:58:52
Postat av: Berta

Förlåt om det lät lite hemskt men jag saknar dig såååå!!!!

2009-09-18 @ 13:00:50

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0