Den enda personen som vill gästblogga hos mej.. PAULINE

Heeeeeeeeeeeej!!!!! Fanny är tråkig och bloggar aldrig så då får jag uppdatera den lite :D. Jag heter Pauline, hade en blogg förut (paaus.blogg.se). Väldigt känd blogg! Typ alla läste den, hade ca femtio tusen besökare per dag. Haha.
Ja, jag och Fanny har i alla fall pluggat lite och lagat thai-mat, mums! Nu börjar idol snart men jag orkar inte kolla. Ska var lite duktig och plugga fast jag orkar inte det heller. Vad roligt jag skriver, ni fårstår väl varför min blogg hade femtio tusen besökare va? :P
Nu ska jag gå och vara social mot Fanny så bye!
Jag skulle lägga in en bild men Fanny den apan förstörde det! ;)





kommentera!
Postat av: annno

Pauline skirver! WOOOOOOOW nu ska läsa din blogg :D:D:D:D:D:DD

2009-09-12 @ 12:12:47

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0