Fluffigt!

:O !
Jag är inne på mammas dator nu, och så ser jag på bilder som jag tagit med hennes webb, och kolla va fluffigt hår jag hade (+ att jag hade annan hårfärg, den är inte min riktigare jag är blond in real ;) )


Fluffy lejon! (bilden är från i maj)

Här försöker jag inte få fluffy, utan plattar det lite. (Observera att jag ser lite fjortis ut på bilden..)
bilden är från nån vecka sen.


kommentera!
Postat av: MOa

den sista bilden va söt :)

2009-10-17 @ 16:33:19
URL: http://aboutmoa.blogg.se/
Postat av: elina

naaajjs! :D du ser nt alls fjortis ut på den bilden ;o den va fin! :)

2009-10-17 @ 17:38:43
Postat av: Pauline

Du ser nästan lite ledsen ut på bilden, inte alls fjortis :) <3

2009-10-17 @ 19:17:08

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0