Äntligen är (skol)veckan slut!!

chaaalalala. Ska hem till Isabella snart och se på idol. Fast jag har bara sett enda avsnitt från slutaudition, har no favorites! vad har hänt med mej? 2007&2008 va jag ju största freaket!
Så skönt att skolveckan är över, de enda jag gjort är att PLUGGA. funnybunny på hög nivå. Men den här helgen ska jag bara ha kul, idag Bell imorn match & tjejmiddag hos Elina. sova där också. Sen söndag?? Sargvakt kanske. få se om jag orkar för jag kommer antagligen vara very trött.
Men ni får ha de så bra!
pyss

kommentera!
Postat av: gissa veeeeeeeeem

challalaalalaaa jag tänker på lilla sjöjungfrun när alla fiskar och den där måsen sjunger när de åker i en båt på kvällen HAHAHAHA

2009-10-03 @ 23:11:44

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0