yes.

hejallihopa, sitter hemma nu har just spelat match i kungsängen. Jag å Vickan vänta typ 1000 år på pendeln men tåget blev inställt och jag va så trött, sov ganska lite inatt (enligt mej) hos Elina med Moa oxå.
Men vi hade kul iaf. Jag ville inte se på melodifestivalen tycker att de suger så vi gjorde inte de. Vi höll på lite på datan, gick ut med moas gulliga dog winsor lite senare och ah ..

imorse när vi gick ut med winsor så va de varmt! jag blev jätteglad, snällasnällasnälla är vintern finally slut ? Står inte ut längre. ja men de är de som hänt&händer, ska väl sticka hem till mami nu å plugga lite. Sen missar man ju inte parlamentet ikväll. Men habra puss.


vår is påväg

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0