onödigt, långt test

100 frågor

1. Namn: fanny
2. Smeknamn: typ inget :S . fansi kallar moa mej iaf.
3. Ögon: blå
4. Längd: 1, 71
5. Hår: blond
6. Syskon: elin
7. Tycker du om att sjunga i duschen: allways ;)
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: haha .. de gör jag inte
9. Födelsedag: 19 september
10. Stjärntecken: jungfru
11. Bor: stockholm
12. Kön: tjej
13. Höger eller vänsterhänt: höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: vet inte riktigt .
15. Har du någonsin varit otrogen?: neej
16. Civilstånd: nada
17. Har du en bil: no
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: finns viktigare saker att tänka på ..
 
Favorit frågor:
19. Film: fucking åmål kanske?
20. Favoritlåt: many
21. Band/Sångare: kanye west?
22. TV: desperate housewives!
23. Skådespelare: ...........?
24. Skådespelerska: ...?
25. Mat: flygande jakob
26. Favoritnummer: 16
27. Tecknat: va?
28. Disneyfigur: vetinte
29. Färg: rosa svart vit

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: kanske de
31. Vill du gifta dig ?: kanske de
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: 30?
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: don't know
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: de kan jag inte veta nu ?
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: nope
36. Är du förälskad?: nej
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: neeeej!

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: tv ..?
39. Pojkar/Flickor: pöjks
40. Rosa/Orange: rosa
41. Festar/Sitta hemma: festa
42. Sommar/Vinter: sommar!
43. Dag/Natt: dag
44. Hänger/Tar det lugnt: de är väl typ samma?
45. Tråkigt/Roligt: tråkigt! klart man tar roligt ..!

Om dig som person
46. Konstiga ord: finns 100000 .
47. Vilken skola går du i?: södermalms
48. Har du tagit droger?: nej
49. Vad tänder du på?: fina ögon fint ansikte. 
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten? : jaag vet inte
51. Hur skum är du?: väldigt med folk jag känner iaf
52. Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: jag kan inte säga vilka jag gillar mest av mina vänner ju
53. Vad tycker du om själsfränder?: jadu
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?:  nej
55. När grät du sist?:  förra helgen tror jag de va
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer? many
57. Är du glad ?: ja :)
58. Varför?: många saker 
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: vännerna
60. Kärlek eller Lust?: kärlek
61. Silver eller guld?: guld
62. Diamanter eller pärlor: diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: när jag va liten 
65. Sover du med gose djur?: nope
66. Har du några piercings?: i öronen
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: vit & rosa
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: ingen
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 6547
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: ska jag ens gifta mej?
71. Vad är det mest romantiska du vet?: vet inte

Resten får sväva i ovisshet.
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: utseendet, röst & personlighet 
73. Favorit sport ?: innebandy!
74. Vad gör dig glad?: vänner, när nåt går bra
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: laddar ner.
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: linser
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: man har fått så många-
78. Har du vunnit något speciellt pris?: nejs
79. Vilka är dina framtidsplaner?: flytta till new york
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: lunginflemation
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: komedi
82. Över telefon eller personer emellan?: personer emellan
83. Kramar eller pussar?: both
84. Säger du något specilet när du är arg på någon: beror på vem det är jag är arg på
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: ?
86. några fiender?: ja
87. vad är du mest rädd för?: ormar.
88. Helldre vara rik eller berömd?: båda
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: nödvändig fakta. Ingen aning

leva.
90. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: vänner & familj
91. har du mött Jul-Tomten?: yes
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: bli förvånad?
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: idag tror jag
94. När känner du dig som vackrast?: när mitt hår ser bra ut och jag är fin bara
95. Har du några husdjur?: nej
96. Vad har du för E-Mail adress?: don't tell you
97. När var det sist du var ledsen?: vetinte
98. Är du en alkolist?: neeeeeej
99. Väldigt onödig info: jag har precis pluggat klart
100. Har du haft tråkigt närr du gjorde detta testet?: ganska


kommentera!
Postat av: Moa

sv: danke, sötis! varför grät du förra helgen? :( pusssss!

2009-03-17 @ 17:18:51
URL: http://aboutmoa.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0