thank god for the weekends..

heelå. dålig uppdatering men har gjort massa saker and then it's no time to spend whit the computer. I fredags kväll va jag med Elina, Moa, Pau & Sofia. Igår va jag flaggvakt hela dan, jag & vickan stod på nåt ruttet ställe och visa vägen för alla löpare på vällingby marathon. 4 timmar! Gud va vi frös ihjäl. På kvällen va jag med isabella, vi bråkade en hel del men de blev bra tillslut. Imorse spelade jag match mot djurgårn, våra värsta fiender. Hata. Men vi vann, woooooohhhhho! 4-1 , loosers :D . Bilder från dagarna:


i fredags. eli, winsor & sofia

flaggvakt. Förvaltarenväst haha ..

igår med Isabella the kock

ser ut som en tönt på bilden men ska bara visa hur snygg jag är i förkläde!

that's all. skriver mer imorgon I guess


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0