miljön - saker jag hoppas jag hört för sista gången

kollat runt lite på lika bloggar och tänkt på miljön.
snälla människor, va inte så jävla korkade nu. Här är lite saker som folk har sagt som jag hoppas man hört för the last time ..

  • "jag kommer ändå inte leva när jorden går under" hallå!? Ska dina barn eller alla andra som lever vidare dö för att du & många andra skiter i miljön och allting!?
  • "det är jobbigt" inte värt att kommentera ..
  • "men de gör ju ingen skillnad om jag bara gör det en gång" men snälla! Alla TILLSAMANS fattar ni väl. man kan alltid göra något
  • "men jag vet ingenting vad man kan göra" då har du varit avstängd från världen. Men om inte, www.aftonbladet.se/klimathotet

    m.m m.m m.m ... Vill du veta mer om allting så gå in på länken som alltid finns på min blogg under länkar å här på de hära inlägget. massa tips å mkt mer.

Nu gör vi något


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0