hjälp mej med håret !

behöver er hjälp ..!
Jag har färgat håret mkt nu, så de är slitet "sprött" typ eller va man ska säga. Men nu har jag typ caramellfärg, men vill få tillbaka min riktiga som är  blond. Jag vill inte färga mera, vill att mitt hår ska bli som de är egentligen och inte mera slitet. Tänkte på blondschampo men de tar bort det gula i håret bara, de är inte de jag vill ju. men finns det något blondschampo som funkar att man blir blondare? Vet ni? Eller tycker ni att jag ska tona de till min riktiga färg och låtas de tvättas ur eller ska jag ta sån hära blondspray ? Tona sliter så de är ju baaad. OCH kan ni tipsa om nåt bra schampo/balsam/inpackning som får håret friskt lr va man ska säga igen?  ge mej tips, desperate ..



1. som det är just nu
2. min natuliga

kommentera!
Postat av: isabella

hoeny! I know the answer!!



okej, först! 1. Gå till Åhléns och be om en inpackning för skadat färgat hår. (det är en liten blå pappersförpackning. engångsförpackning)

2. sedan ta den, vara i 3 min efter dusch o sedan skölj av det. det kmr lukta mango! (mitt gjorde) och sedan slingar du det blont på frissan :)

2009-03-04 @ 21:24:10
URL: http://isabellau.blogg.se/
Postat av: Pauline

jag tycker att ditt hår är fint som det är nu!

Puss

2009-03-05 @ 19:38:45
URL: http://paaus.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0