bunny helg

hej allihops . Just satt mej här efter att ha pluggat i några timmar, duktigt.
I fredags kväll kom Elina & Moa till moi, vi hade kul vi kasta vattenballonger och grannarna blev väl inte så glada. Sen igår köte jag ny mobil (yeeeeei) och shoppade sommarstuff. Kilklack skor, linne, solglasögon. Bilder kommer tror jag . Sen så hade isabella ett litet party, med mej, hon & Isa och Miranda. vi hade kul, körde lips å lite grejer. Sov dära oxå, nu har jag kommit hem för ett tag sen. Well, de har varit en funnybunny helg, men nu börjar helvetet igen .. Nu ska jag fortsätta med plugget, habra puss.

kommentera!
Postat av: Moa

trevlig helg, haha nu har jag mina skor som jag tjatade om i fredags, föressten köpte du dom blåa skorna som jag och Elina såg?



puss!

2009-03-22 @ 17:23:09
URL: http://aboutmoa.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0