even if we only go to my house

sitte rhär, nada to do. Ingen är ju typ hemma!!! jobbigt. menmen, jag får hitta på nåt iaf. Imorn måste jag låna gossipgirl böcker, helt beroende kan inte sluta läsa när jag börjat.. Sen ska man väl träffa nån? får se hur de blir....
Mitt liv, desperate housewives va inne på en hemsida skulle checka om säsong 5 kommit ut, men wtf den kommer ut 14/10 ! NÄRA..
men snart kommer massa kompisar hem, tror jag iaf och om en vecka åker jag till västkusten, jaaa. Bättre än att va i sthlm när ingen är hemma? och så är de skönt , på väst alltså. Ska träffa sofia där oxå för hon e oxå dära då.
Men whatever, ska dra mej härifrån och göra nåt


jag väntar..

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0