twilight

hi everybodyy. Nu sitter jag hemma, gör nada. Tänkte kanske gå till stan idag, få se hur de blir. Men ikväll ska jag på middag med Elin&pap timm my farbror.
juste, igår såg jag ju twilight! Jag träffa Isabella typ kvart över åtta, vi tog ut tickets och gick till donken. då i stan på donken är de bara fjortisar där, men igår va de inte såå farligt faktiskt. Sen så gick vi typ till plattan, kul? nej. Aja och sen gick vi tillslut på bion, och han va verkligen jättesnygg! Och fimen va jättebra, inte besviken.
men nu måste jag verkligen hitta på nåt, iaf göra iordning mej. Och in till stan. kanske.


kommentera!
Postat av: elina

sv: HAHAH :D men fanny du va nt tvungen att läsa hahah ;D hahahaha näää men d e kulkul :D

åh föresten visst va den bra twilight!? robert pattinson är så mystisk höhöh :D

puss, kram sötis!<3

2009-01-17 @ 13:37:45
URL: http://foogis.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: haha jag vet ;) fast det mesta av mitt smink är billigt ;P

2009-01-18 @ 15:21:15
URL: http://paaus.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0