en kväll som skulle blivit fest blev donk.

godmorgon alla. Igår skulle jag och Moa som sagt på fest, fast vi va inte riktigt säkra på att det va nån men vi skulle kolla. Så vi åkte till älvsjö vid nio, men där va alla jätteskumma, och vi gick till det sk ungdommens hus där vi trodde att den skulle vara men nej vi hörde ingen music eller någonting. Så vi åkte tillbaka till söder och gick till mcdonal's. Fast vi hade kanske roligare på donken än vad vi skulle haft på festen.

Juste, matchen igår. Vi förlora, fast det va den bästa matchen jag spelat så länge jag gått på innebandy, fast resultatet var inte det bästa men alla kämpade så mycket även fast hallen var typ 30 grader varm.
Men nu ska jag gå och plugga, som det blir typ hela dan. Jag vill ha bra betyg you know.


moa.

min milkshake, som aaaldrig tog slut!

pussar.

kommentera!
Postat av: Malin

aha okey, kul! hehe donken är ju inte fel de heller :)

2009-01-25 @ 11:58:00
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Moa

uuh vilken ful bild på mig!

2009-01-25 @ 12:55:02
Postat av: Moa

sv: för det är tråkigt :) hihi puss

2009-01-26 @ 15:39:39

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0