oj vad länge jag inte bloggade då

ooooooooooooj, va länge min bloggpaus va! Lyckades bara hålla mej i 1½ dag .. hehe. Men jag ska faktiskt inte sitta och ruttna här framför datorn lika mycket längre. Belive it or not! Idag har jag i alla fall pluggat och varit i stan med Isabella, spela match oxå. Igår va jag oxå med Isabella fast med Pauline sen på kvällen och såg I taket lyser stjärnorna. Så annorlunda än den är i boken!! Hon kysser inte ens Sakke (som är sötast i världen..) eller har några stjärnor i taket! Hon hade lappen i fickan, borde heta "lappen i jeansen" ist. Aja, jag köpte ett par rosa örhängen, rosa lipstick & svarta tygskor idag iaf.

bara 98:- från H&M. :)

men nu ska jag plugga till mitt noprov, kulkul (nnaaaat). pusshej

kommentera!
Postat av: issi

k00l! hahaha

2009-02-01 @ 22:08:49
URL: http://isabellaublogg.se
Postat av: elina

fanny, ja kom på en sak!

du handlar mer än mig :)

2009-02-02 @ 18:19:39
URL: http://foogis.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0