Nya istiden eller vadå?

hej everybody!  
En sak är att jag vill va blond igen, som jag är egentligen. och ha sommar .. Nån som vill följa med på ett plan till thailand eller nåt ? Det är ju nya istiden i sthlm.
Dom här dagarna har det inte hänt så mycket direkt, bara det vanliga. Träffade Isab i tisdags och gick på promme och snacka massa, sen har jag pluggat. Skönt att det är lov snart i alla fall. Men jag ska väl ta och äta nåt snart, sen lite plugg och sen sex and the city & du är vad du äter :) . Synd att jag har ätit upp min half baked ben&jerry som jag köpte i tisdags, vill ha den nu. Jag ville ha nåt sött idag så mycket att jag tom åt en kanelbulle, och jag gillar inte kanel. aja, habra pussss. /Fanni

kommentera!
Postat av: Pauline

oooooooh coolt! Du åt en kanelbulle. Dog du typ? ;P

Puss

2009-02-12 @ 18:55:00
URL: http://paaus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sv: me too!

2009-02-13 @ 08:37:55
URL: http://paaus.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0