I <3 weekends

jag har inte skrivit på hela helgen menmen .. Jag gick ut en gång i helgen, hehe. Isabella kom på lördan och vi baka bulls, vi såg på massa tv ;) . men det är skönt och bara slappa i två dar, hon sov där oxå.
åååh min ipod dampar, den har en stillbild och man kan inte göra nånting med den! Nån som har haft samma problem med sin ipod nano? Help me isf!
Idag när jag gick hem från skolan gick jag till gina tricot och jag kan ju typ inte gå ut därifrån utan att köpa nåt. Måste ha shoppingförbud eller nåt .. Shoppar för mycket. Köpte ett gult linne och en rosa klänning, bara 58:- för båda! Men kanske ska lämna tillbaka, maybe. Och juste, jag har namnsdag idag haha. Men nu ska jag dra mej ifrån datan och sen ska jag möta Vickan och gå på träning. puss


kommentera!
Postat av: Pauline

Du shoppar inte alls för mycket! Vissa perioder shoppar jag också mer än vad jag borde. Det är normalt tror jag.

Sv: Ja, jag önskar att jag inte oroade mig så mycket men jag mår typ illa sju timmar efter provet... Det är lite irriterande.

2009-02-09 @ 21:36:59
URL: http://paaus.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, det har jah glömt, GRATTUS :) <3

2009-02-10 @ 17:51:10
Postat av: elina

grattis i efterskott! D:

hahah fanny vi e shoppberoende ;'D

sv; oh :( men ja tror ja kmr i morgon, får se hur ja mår då men ja tror d, hoppas d för ja mår bättre nu! :) men är du hos mamma/pappa? :)

puss<3

2009-02-10 @ 20:22:00
URL: http://foogis.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0