fanny goes gråhårigtant .. :(

igår va jag och slingade håret hos frisören, hon tonade lite också. När jag satt där såg jag att det blev GRÅTT!!!!!! Jag skämtar inte, tantgrått. Jag fråga när de skulle försvinna, en tvätt sa frisören. Så jag sprang hem och tvättade håret, men det försvann inte. Gick med mössa hela dan idag, jag var ju tvungen. Kunde knappt se mej i spegeln i morse liksom. Men jag ska tvätta det igen idag, det är lite mindre gråare nu men det är fult . Sen får jag hoppas på det bästa och om det inte försvinner ska jag tona det blont imorn tror jag. Har det här för nån annan? Vad gjorde ni då isf?

jag hatar det!!!


kommentera!
Postat av: Therese

Haha, åh! Jag tyckte i alla fall att det såg fint ut, även fast jag inte såg så mycket när du hade mössan på dig...

2009-02-18 @ 17:48:30
URL: http://vanillatea.webblogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0