The voice 09'

kom hem för en kvart sen, från the voice. De va jättekul, massa folk som vanligt såklart men ändå. va där med Pauline, Moa, Sofia och Elina. promoe va klart bäst! Meeen, de va nåra jävla kukhuvuden! Alla börja springa, och sen börja de brännas jättemycket i halsen, jag kunde knappt andas! Men jag tänkte inte på de först utan blev bara arg när alla börja springa mot en å avbröt allting när janet sjöng å så. Men när man kom lite längre ifrån, så jävla obehagligt! nåra idioter hade liksom sprutat tårgas över alla och de brändes å åååhh! Fattar inte va folk har för liv som gör sånt?

Imorn kväll ska jag och Isabella se sommaren med göran. Ska bli sjukt kul :)¨
aja, gonatt kanske man säger nu?



Promoe - Svennebanan

kommentera!
Postat av: elina

tack för att du gör reklam för min blogg fansi :D<3 håhå :)

2009-08-16 @ 22:20:55
URL: http://foogis.blogg.se/
Postat av: din kära mamma isabella

vilka ord!!!

2009-08-16 @ 23:16:48
Postat av: Anonym

kuli

2009-08-18 @ 11:11:34

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0