dagar .

de här två dagarna har jag vart med isabella som jag skrivit, för hon kom ju hem från malta. Vi va ute igår kväll å hämtade grejer hos båda våra andra hem (skilda föräldrar ..) och såg på nån film som hette Nyckeln till frihet som handla typ om ett hemskt fängelse där en gubbe fick sitta inne i 40 år fast han va oskyldig å så hände massa. Den va ganska bra. Sen så sov vi i soffan i hennes vardagsrum, men klockan fem på morgonen kom hennes pappa upp och de lät jättemkt och de va inte så skönt. På dan har vi åkt till stan och vi skulle shoppa, men jag hitta inget och hon hitta bara ett linne på tessie.

Imorn då ska jag träffa moa & elina, och då måste jag shoppa. På lördag ska jag träffa ulkar oxå, de va länge sen jag träffa henne.

men nu ska jag gå & dusha , gödbye


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0