ystad

hejhej! Nu är jag på ett spa i ystad. Det är inte så mkt spa egentligen, man kan göra massa behandlingar men det är för dyrt för mig iaf .. Idag har jag vart här i "centrum" om man nu kan kalla de för centrum och varit på en sandstrand. Den va jättefin fast de va skitkallt i vattnet men jag bada iaf. Imorn är de sista dan här och sen åker jag till västkusten. Då ska hela tjocka släkten träffas, det är inte så jättekul alltid ör att vi är så många men jaja.. Nu ska jag nog gå upp till rummet och läsa nya veckorevyn (älska!) som kom idag. Här är en bild på ystad saltsjöbad som vi bor på, de är skitfint.
men skriver när jag kan, pussar då 


kommentera!
Postat av: belluuuhhhh

Heeej ! du sa att du hade skrivit i din blogg om mitt djurtest-tema. vilket inlägg?



SAKNAR DEJJJ

2008-07-24 @ 20:39:01
Postat av: belluuuhhhh

Heeej ! du sa att du hade skrivit i din blogg om mitt djurtest-tema. vilket inlägg?



SAKNAR DEJJJ

2008-07-24 @ 20:39:02
Postat av: faanny

de va ett med en bild på en film på :D

2008-07-24 @ 20:40:58

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0