utelåst

kan börja berätta om vad som hände igår kväll ..
jag gick ut och jogga typ 20:45, och va tillbaka ungefär 21:20 . Hade bara med mig ipod, inte nycklar eller mobil för min syrra va ändå hemma . Våran portkod slutar funka efter 21:00, men när jag va där tänkte jag att jag kunde ringa på porttelefonen. Den funka såklart inte. Jag stod där nere och frös på gården i 45 jävla minuter! Ingen gick ens ut genom min port. Jag skrek på elin, försökte kasta sten på rutan och allting. Sen kom nån som bodde i porten mittemot och släppte in mig i garaget så jag kunde gå in där iaf. Rolig kväll ?

nu sitter jag och dricker te och ska snart gå och dusha. Sen idag ska jag väl bara fixa lite grejer innan skåne & västkusten. pussar.

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0