dagen

Idag va jag med elina & moa då. Jag kom en timma för tidigt till stan för att elina sagt till mig att vi skulle träffas tolv och inte ett. De gjorde inte så mkt iaf ..
Men sen fika vi lite och kolla i affärer. Jag hitta ingenting! Fattar inte att när jag förengångsskull har pengar så hittar jag aldrig nåt å tvärtom. Sen va vi i sergelgången och gick in på glitter och elina köpte en sån där lyckopåse. Sen va de skitkul. Hon öppna den och allt va så jävla fult och vi skratta så jag fick skitont i magen. Hon köpte en till sen och den va oxå jätterolig. Så mycket har jag inte skrattat på länge. Egentligen låter de ju inte så kul men de va de. Sen köpte jag & moa oxå en lyckopåse men våra va inte lika roliga fast allt va typ fult ändå.

nu sitter jag hemma och ska snart göra nåt annat puss&hej /



alla mina grejer i lyckopåsen, man ser inte så bra men bara
en grej va fin ..

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0