skåne på lördag

det är bra väder ute så ska snart ut och sola eller nåt sånt .. Igår sa jag hej då till Isabella, hon åker och seglar idag och jag ska ju åka till skåne först på lördag & sen västkusten . Kommer sakna henne sjukt mkt.

längtar till lördag. Då kommer jag först åka till malmö och sen över till köpenhamn och sen åker jag till ystad på ett spahotell. Fast man skulle va minst 16 år för att komma in på de där spat, så min syrra och min mamma får bara . Till "barnen" fanns det en utomhus pool, kul .. Nä, när dom är på spat får väl jag gå runt i ystad och shoppa eller nåt (om man kan shoppa där, isf några tips?) . Sen åker jag till västkusten då, först till ett ställe och sen åker jag till nåt annat ställe som jag inte kom ihåg va det hette med mina kusinbarn. Borta i treveckor. Blir väl kul antar jag, gillar skåne & västkusten. När jag är där så vet jag att de finns ett bibliotek som har dator, så jag kanske kan skriva lite på bloggen iaf.
ha en bra dag då, PUSS&HEJDÅ.


bilden är från förra sommarn


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0