bikinis

JAAA, den nittonde åker jag till skåne & danmark. Sen ska jag till västkusten som vanligt. Kommer va borta tre veckor, ska bli skönt. Längtar dit iaf .

Kommer ju bada mycket där, och jag vill ha fler bikinis fast jag har 3 st redan. Nu va jag inne på www.hm.com och såg en fin bikini, och den kostar bara 39:50 (/del) nu! Fanns i blå och brun, vilken är snyggast? Tycker nog den blåa. Men nu ska jag göra nåt kul, pussar.
 

kommentera!
Postat av: Klara

snygga. Ja tkr att du ska ta den bruna faktiskt.

Om du tar den bruna mot solbrun hud blir det snyggt. Det blir snyggt även om du inte har fått färg! ;D. Fast den blåa var fin med! :)

2008-07-12 @ 11:13:46
URL: http://ubberstubber.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0