kul dag

hej folks. Har precis kommit hem från Elina, där vi alla fem va och bytte julklappis (gud va töntigt "vi fem" låter, fem-böckerna eller? ;) ). Allt va jättefint, tack! Av Pau fick jag en vanlij body lotin, av Sofia ett par fina hjärtörhängen och av Moa ett jättesnyggt guldigt nagellack. Sen Pau och vi andra såg på en gammal goding kan man säga, grease (haha, remember jag har varit beronde av den en gång, varje dag en hel sommar med Isabella). Sen gick dom och vi plugga och gjorde mat. Stekt äpple&banan, om ni inte har provat gör det! It's najs. Nu ska jag gå här ifrån, prov imorn!, men jag kan det bra


kommentera!
Postat av: elina

ja du va ju suuuperbra på so'n! :))

osen du glömde skriva va du fick av mej hihi. :D

d va kulkul ikväll (:<3

kram

2008-12-16 @ 23:45:04
URL: http://foogis.blogg.se/
Postat av: Moa

"ååh vad gott med middag" ett stekt äpple och en mosad banan mmmmmmmm mums

2008-12-17 @ 13:44:49
URL: http://mosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

juste! We loves grease :D

2008-12-17 @ 17:51:25

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0