vill ha

 här är lite kläder jag kollat på som jag vill ha. Behöver verkligen höstkläder, känns som jag bara har sommargrejer så här är lite er höstiga grejer. puss

           
indiska, den här kjolen      H&M, this cardigan ser       
med hög midja har jag      ganska ful ut på bilden,        
redan, fast den är vit.         men snygg på modellen.      
Vill ha en sån här fast        Fin på modellen tkr jag.        
svart. Köpa imorn ?                                                             

             
forever21.com är båda ifrån. Snygga             H&M, den här långa
guldiga örhängen och snygg klänning.           cardiganen tyckte jag
Jag vill ha! Sett ett par liknande på                    va ganka snygg. Iaf på
glitter faktiskt. Synd att frakten från                    modellen. Kan va snyggt
USA är så dyr ..                                                      med leggings eller
                                                                                  strumpbyxor.

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0