stan & lite ung08 med P,M,E&S

hej bloggen. Har nästan precis kommit hem från stan där jag va med Pauli, Moa, Sofia å Elina. Först träffades vi vid kungsan å gick till ung08. Alla har ju snackat om hur kul de är, fast tyckte inte de va så kul egentligen. Vi gjorde inte så mkt, gick in i EF språkresor och svara på frågor så kunde man vinna lite grejer, men jag slängde min blankett för jag kunde ingenting. Vi gick iaf och fick slstämplar på kinderna (fast S tog på handen då) & köpte glass. Sen gick vi till gina tricot å där träffa jag Emilia, har inte träffat henne på hundra år. Å efter de så gick vi till åhléns city å Pau köpte mascara, & efter de så skulle de andra gå. Så jag å Pauline gick till gina igen å köpte ett linne, dubbellinne i nån rosa färg. De va min intressanta dag och om ett tag ska jag sticka iväg på träningen då, hej&puss.

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0