första skoldan

hej bloggen, idag va de första skoldagen. De va inte direkt kul. Man träffade lite kompisar å så, ja de va väl kul men stå på tråkiga skolgård å lyssna på skånska rektorns töntiga sånger. Dom i lågstadiet verka gilla det, men inte jag. Efter så åkte jag, Moa & Elina till stan. Köpte en kort jacka från gina tricot, den va fin. Nu om ett tag ska jag åka iväg till träningen.

Sarah Jessica Parker och Eva Longoria Parker spelar ju i två bra serier, sex and the city & desperate housewives. Men visste ni att Sarah har blivit vald av en tidning till världens fulaste kvinna (de finns många kändisar som är mycket fulare än henne!) och Eva har blivit vald till världens vackraste kvinna av nån tidning tror jag de oxå va. Henne kan man fatta att hon blivit de, men Sarah Jessica Parker är ju inte de. Vem tycker ni är den fulaste eller vackraste kändisen ni vet? ja, de här om fulast & vackrast va jag bara tvungen att skriva (; . Men nu ska jag gå, puss

 
(bilden på Eva är innan hon klippte sej)

kommentera!
Postat av: elina

vilken tidning var d som valde Sarah t den fulaste kvinnan? ;)

d låter ju helt sjukt! :o

2008-08-18 @ 15:54:20
Postat av: isabella

hon e ju ganska ful ,

2009-03-08 @ 15:16:46
URL: http://isabellau.blogg.se/

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0