kvart över sex en lördag !?

just nu har jag precis dushat och innan det spela vi match. De gick inte bra, bara i första perioden. Imorn ska vi mötas klockan halv sju, måste gå upp typ kvart över sex! Så jävla trött jag kommer va. Sen är det tre matcher imorn, och efter det ska jag & Pauli hem till Elina och äta godis (men Pauline kommer väl äta BANANCHIPS, hon tror typ att hon måste va nyttig. Och de behöver hon verkligen inte!, Pau om du läser det här) och så sover vi dära. De blir kul. På söndag ska jag på mamma mia (musikalen) med Isabella. Så de ska bli en kul helg iaf. Låt idag blir en av min älskling, Håkan Hellström: kärlek är ett brev skickat tusen gånger, så bäst. puss ha en bra helg /fanni


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0