jag 2006

i förra inlägget va de ju också lite tema hur jag såg ut förut/va eller vad man ska säga. Tänkte fortsätta med de i de här inlägget oxå. Den här grejen gjorde jag 3aug 2006, 2 år och 9 dagar sen. Ska göra en samma, fast hur de är nu.

2006:

Namn: Fanny
Bor: i Sthlm
Familj: Mamma, Pappa, syster, underlat.
Intressen: Kompisar, innebandy, familjen och att semestra.
Bästa bok: Bert- böckerna
Bästa film:
Grease, helt klart.
Bästa TV- program:
Hey Baberiba och OC.
Favoritmat:
Potatis, beanesås och en god biff.
Gillar inte:
Krig, tårta, matte och bekymmer.
Högsta önskan:
Fred, bra framtid och inga var hemlösa.
Favorit band/ artist:
Green Day & Grease sånger, men har gillat Green Day längre.
Varför just dom?
De spelar en sån bra musik som jag inte kan förstå hur bra den är!
Beundrar:
Tré Cool, i Green Day.
Därför beundrar jag den personen:
Han har så bra stil och är så otroligt bra på trummor!
Jag skulle aldrig kunna:
Bli vegan! Jag älskar kött, mjölk, ägg och sånt som djuren har.
Tre ord om mig själv:
Ego, kul & snäll (hoppas jag)

2008:
Namn: Fanny (samma)
Bor: i Sthlm (samma)
Familj: Mamma, Pappa, syster, hamster
Intressen: Kompisar, innebandy, semestra
Bästa bok: Ellie-böckerna (tjejer på stan, kära tjejer osv)
Bästa film: Fucking åmål, John Tucker must die typ
Bästa TV- program: Desperate houseiwies, du är vad du äter
Favoritmat:
Potatis, beanesås och en god biff (samma)
Gillar inte:
Krig, tårta, matte och bekymmer (samma)
Högsta önskan: En miljon önskningar till kanske?
Favorit band/ artist: Håkan Hellström, Jason Mraz är oxå bra
Varför just dom? Bra röster, & bästaa
Beundrar: Vetinte
Därför beundrar jag den personen: Visste ju inte
Jag skulle aldrig kunna: Bli vegan! Jag älskar kött, mjölk, ägg och sånt som djuren har (samma)
Tre ord om mig själv:
Ego, kul & snäll (hoppas jag) (samma)

6
samma på två år. Usch, Green day! Hur kunde jag tycka om dom ?
Nu säger jag bara att jag klippt lugg nu, de blev fint. bild kommer.

pusshej nu ska jag gå å se på made

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0