I <3 HELG



hela helgen har jag varit med Isabella. Vi har badat på lilla essingen igår å i morse, varit på H&M, legat i rålis å lyssnat på bra musik, vart ute igår kväll & sett "skräckfilm". Asså, vi hade hört att "När lammen tystnar" va jätteläskig. Vi såg på den i typ 1 ½ h fast de hände inte nåt som va särskilt läskigt direkt. Fast vi orkade inte se klart hela, så de läskiga kanske hände i slutet? Den va inte så bra, fast vi får väl se klart den nån annan gång. Bilderna här är ifrån rålis där vi låg i nästan en timma idag å bara hade skönt (förlåt för dom är så dåliga, men dom är tagna med min sugiga mobil). De va min helg å nu måste jag packa ner lite grejer för jag ska byta till pappa. P&K

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0