fanny är hemma

heellu, nu så är jag hemma från skåne, lysekil & hovenäset.
Idag så har jag varit med Isabella (äntligen!), vi hade inte träffats på 27dagar typ. Vi träffades igår å gick till zinken där winnerbeck skulle spela (Isabella gillar honom) och stod utanför. Men de va nån tjej som sjöng ist för winnerbeck fast konserten skulle börjat kl 18 och kl va 20:30 då. Vi gick därifrån till tanto och skulle bada. Men de är ju väääldigt smutsigt vatten dära så vi gick upp till bussen och åkte till hennes pappa och jag såg på när hon åt pizza, haha roligt. Sen hyrde vi film på bylando runt 23:00 men "man måste ha leg om man ska hyra" å blablabla så vi gick hem igen.

ja, kan säga lite grejer om hovenäset, där jag va en vecka med Emma & Frida (kusinbarn). De va heeeelt dött där, de ända som fanns va en kiosk som aldrig va öppen, en busshlplats och en lekpark. Roligt ställe? Usch skulle ruttna om jag bodde där. De va dåligt väder varje dag när vi va där, men vi badade ändå och åkte till smögen ganska ofta. Och så träffa jag Sofia. Vi åkte med nån båt till smögen och hade kul. Kan inte lägga ut några bilder därifrån för min kamera är borta :( , jag har typ glömt den där .. nu ska jag snart äta jordgubbar med vaniljsås, gott! ha en bra kväll då / puss puss

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0