fanny and the city liksom

de här händer idag: snart ska jag göra iårning mej och sen åker jag till söder å ska kolla på lite kläder. Sen ikväll träffar jag Pauline och vi går på the voice å då ska jag göra en ny sltatuering tror jag, haha. The voice då och sen åker jag hem och måste gå å lägga mej tidigt typ för annars kommer jag bara dö på måndag.

måste bara tipsa om www.forever21.com där man kan köpa billiga jättesnygga kläder. Fast frakten kostar typ lika mkt som de man köper, men de kanske kan va värt iaf? Har sagt till mam att jag vill till new york igen, fan va jag saknar det. Hon vill oxå dit, hon ska tom kolla biljetter. Fast de blir säkert inget. Där har dom en forever21 butik oxå. Och alla andra (ganska) billiga snygga kläder ..


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0