blondare lugg

helu, idag har jag varit i vasastan & skulle köpa hårfärg. Sen smsa jag lite med Pauline så då gick jag hem till henne innan träningen. De va kul å börja spela innebandy igen, har inte gjort de på typ 4 månader. Sen ikväll efter träningen åkte jag hem till mam så färga hon mitt hår (typ bara luggen, men den såg grå ut) och sen så kom jag hem för typ en halvtimma sen. Imorn ska jag nog träffa Elina, Pauline, Moa å Sofia. Vi har inte setts alla fem sen Pau hade sin middag, de va liksom 11 juni.
Ska önska mej en ny kamera, har födelsedag om en månad typ så tänkte önska mej den här samsung. Den är roosa oxå ;) . Vet nån om den är bra eller tipsa om andra bra kameror? Kommentera isf
men nu ska jag se på tv lr nåt sånt. puss puss /

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0