sommar

Jag är sjuk. Typ i alla fall. Pappa sa att jag skulle va hemma i alla fall, och då tyckte jag bara att det skulle bli skönt, men inte nu. Varför kan det inte regna eller att solen gått i moln eller vad som helst? Varför ska det va så fint väder när jag är sjuk ? Men jag ska gå imorgon. Vill faktiskt dit, lite. Vill träffa pau, moa, sofia & elina. Fast pauline är bortrest , men jaja. Jag vill ligga på mtt & Isabellas (ok, mest Isabellas) LE badställe och sola & bada. Längtar till 10 juni mest i hela världen. Inte skola på 81 dagar räknade jag ut. Det här ska bli mitt bästa sommarlov har jag bestämmt. Ska äta jordgubbar varje dag

image15

ge mig sommarlov nu

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0