kul dag

Hej allihop.
Idag har jag haft kul. Förutom i skolan när moa,elina&sofia såg världens fulaste & mest oseriösaste bilder på mig. Jag skrek skit högt, men jag fick en jätte rolig bild på elina sen i alla fall, haha (: .
Typ kl. 19 så träffade jag Isabella & vi gick & fika på ett café där hennes syrra jobba. Isab övertala mig att dricka latte, och jag kan verkligen inte dricka sk latten, även fast det var en halv ml kaffe, men det smaka kaffe ändå. Vi tvingade i oss typ en tiondel. Men hallonpajen var god. Sen gick vi till lite i "skogen" haha och vid vattnet. Åkte hem sen typ 21.30 .

Jag har haft kul idag i alla fall & här är två bilder från fiket,
med våra lattar som ser ut som svagsvag oboy.

image16 image17

puss & hej ses /

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0