hej

Är hemma hos Isabella och vi ska snart äta. Har varit i skolan idag, det va tråkigt men imorgon ska ha jag ha kul. Picnick med Moa, Pauline, Elina & Sufia & sen varborg med Isabella.
Men ska äta nu

Nu är jag tillbaka, Isabella läser en jättebra grej hon skrivit.
På gympan så orgentera vi nånstans i en skog & jag & Pauline gick vilse. Kom 30min försent men det gjorde typ inget. Jag, Moa & Sofia va och fick gratis glass idag, Ben&Jerry's på Sergelgatan. Vi åkte på lunchen, trodde inte att de skulle va så mycket folk då. Men det var det, stod i kö typ en kvart. Tog cookie dough för jag aldrig ätit den (jaa, jag vet alla har det). Sen träffa jag Isabella och vi va på H&M och jag köpte ett fint linne för 79kr som va vitt med nån grej, jaja fint iaf och Isabella köpte shorts & tröja, fint det oxå. Har köpt en ny kjol/klänning/typ linne på indiska (där jag typ aldrig handlar) & den kostade 99kr och jag gillar den jätte mycket. Hade den som kjol idag. Den hette faktiskt pauline, haha. Här är en bild ;

image19

men ska va med Isabella nu puss&kram /


kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0