hej

Synd att man är sjuk när det är så fint väder, men jag vill va sjuk så jag slipper skolan också, haha (: .
Tog några bilder när jag var påväg till Isabella (med STOORT I som man måste skriva, haha) & skulle sova hos henne. Gick en omväg då så jag skulle komma till vattnet. Här är några;

image10 image12 image13 image14

Okej, den sista var kanske inte så jättefin, men jaja.
Snart är det sommar! Jag ska ha så kul, ska va med kompisar & åka till rivieran & till västkusten och allting. Längtar jättemycket! Utan sommaren skulle det nog inte vara värt att leva. Hare bra allihop ses snart på min väldigt fantastiska väl lästa (inte) blogg! puss&hej / fannybann

kommentera!
Postat av: Natalie B

Hej!

Nu är det bara två dagar kvar tills min tävling avslutas, om du inte har hunnit tävla och vill göra det, kan du göra det här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-23 @ 16:48:27
URL: http://natalieb.blogg.se

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0