fjortistest

(  ) Du tjuvröker
(  ) Du tar foundation på läpparna
(x) Du använder läppglans
(  ) Du tar flera lager puder på dig 
(x) Du använder mascara
( ) Du använder ögonskugga som har färgen guld
(x) Du är blond/mörkblond
(x) Du brukar ofta säga Hon bah/Han bah
(  ) Du är full minst 2 ggr i veckan
(  ) Du är medlem på bilddagboken
(x) Du är medlem på pea
(  ) Du är medlem på lunarstorm
(x) Du har en rosa mobil 
(X) Du shoppar ofta
(  ) Du vill ha/har en fjällrävenjacka
(  ) Du vill ha/har 96-jeans
(  ) Du har en sveamössa
(  ) Du posar ofta på dina bilder
(  ) Du brukar skolka
(  ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta krama med dina kompisar när du träffar dem
(  ) Du brukar sätta Z för S
(x) Du skickar ofta sms
(x) Andra har kallat dig för fjortis - min syrra iaf
(  ) Du brukar säga Håll käften! om någon avbryter mig
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter, Kicks, NK, PUB  - dem tre första i alla fall
(  ) Du älskar söta mobilsmycken
(  ) Jag brukar skrika Emo! till de som har svart hår och klär sig i svart
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: :P,:), 8)
(½) Msn är bra

Antal poäng: 12,5

--->0-8 inte fjortis!
9-15 på väg att bli fjortis!
16-24 Du är i fjortiszonen!
25-23 mega fjortis!!

jaha, vet inte om det va bra resultat.
puss & hej då / fanny

kommentera!
Postat av: Isabella <3

jag är 10000000000 % fjortis :D:D
hhahhahaa

2008-04-29 @ 08:13:16
URL: http://www.isaabellas.blogg.se

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0