fannybaanny.blogg.se nya blogg

hejhej,

barafannys.blogg.se är föredetta fannybaanny.blogg.se , för jag var så himla smart och glömde mitt lösen & massa grejer. Nu sitter jag här och laddar upp lite iPodlåtar, en som jag gillar jäättemkt just nu, no air (: .
Men gud vad det där var intressant då .. Idag har det inte hänt så mycket. Vi hade tråkigaste tyska, där nån tysk student var hos oss & jag kom försent, och så hade jag inte gjort läxan när man skulle ställa frågor till sk frau Schmitt. Sen hade vi gympa men jag var inte med utan satt och titta på med moa. Sen svenska & syslöjd där jag inte gjorde någonting utan jag bara snacka om konstiga tvpogram som är skitbra som jag ser på. Typ du är vad du äter & made. Nån får skriva om dem ser på det så jag inte är värsta udda.
Och nu så är jag typ sjuk. Ska nog vara hemma imorgon, (skönt!). Ikväll är det underbara desperate housewives, har sett trailern till den och det är sååå spännande asså! Missa inte, 21.00 ikväll på kanal5.
Just nu lyssnar jag på Försent för Edelweiss. Håkan jag älskar dig! Jag skulle velat varit på din konsert .. Jag har bara sett dig en gång, i tvåan haha. På allsång på skansen och då gillade jag inte dig typ. Hur kan man inte?

image2   image3  
mina älsklingar

nu var detta (ganska) långa inlägg slut, hoppas ni forsätter läsa www.barafannys.blogg.se även fast allt är så ointressant, haha. Men ska göra lite mat nu
puss&hej /f

kommentera!

Skriv!

Du heter:
Remember?

Mail (bara jag kommer se den):

Din blogg heter:

skriv kommentaren här!

Trackback
RSS 2.0